Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag skulle bli gladare om jag klarade den än om jag klarade Take this life....Den är ju skitlätt? (asså Garcon saken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Story of my life , Talk dirty to me , Cliffs of dover och Lay down =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Story of my life , Talk dirty to me , Cliffs of dover och Lay down =) På Easy eller? =P Oft: Spelade GH3 hos mina kusiner på julafton. Dock hade de det till Wii, och frågan är då: ska kontrollen vara så dålig? Det går f*n inte att göra HOPOs eller Star Power! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Story of my life , Talk dirty to me , Cliffs of dover och Lay down =) På Easy eller? =P Antar att det är hans favoritlåtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Story of my life , Talk dirty to me , Cliffs of dover och Lay down =) På Easy eller? =P Oft: Spelade GH3 hos mina kusiner på julafton. Dock hade de det till Wii, och frågan är då: ska kontrollen vara så dålig? Det går f*n inte att göra HOPOs eller Star Power! Det går utmärkt att gör , lolDu är säkert bara van vid de andra kontrollerna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Story of my life, har klarat av spelet på medium, tröttnade på det efter 1 vecka lol :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag skulle bli gladare om jag klarade den än om jag klarade Take this life....Den är ju skitlätt? (asså Garcon saken) Vadå lätt??? Den är omöjlig för en person med hyfsad takt känsla, då den byta takt hela tiden!!!!!!! Det är som att spela "The way it ends" utan takt känsla.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Håll er liite till topic eller? Gäller mig med. Favorit just nu; The number of the beast - Iron Maiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Nya favoriten är Hier komt Alex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Story of my life , Talk dirty to me , Cliffs of dover och Lay down =) På Easy eller? =P Oft: Spelade GH3 hos mina kusiner på julafton. Dock hade de det till Wii, och frågan är då: ska kontrollen vara så dålig? Det går f*n inte att göra HOPOs eller Star Power! Det är omöjligt att spela på Wii... för att aktivera Star power får man nästan snurra gitarren 360 grader... Ärligt , Du behöver f*n bara lyfta upp gitarren så att halsen pekar upp i taken Enligt mig e det inte 360 grader ..... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ärligt , Du behöver f*n bara lyfta upp gitarren så att halsen pekar upp i taken Enligt mig e det inte 360 grader ..... :visslar: Ärligt talat. På WII är det ju asmycket lättare en på typ ps3. Men det kanske bara är för att jag har det till WII. Oft:Bästa låten är schools out. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 spelar inte det, men gh3 låtarna är nog cult of personality, one och en til som jag inte kommer ihåg XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg