💬
Logga in
Fuska.se

Är Jag För Töntig?

44 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gör det människor gör bäst: Anpassa dig.

1. Lär dig mer om personerna du vill anpassa dig till; Intressen, liv, husdjur osv.

2. Småprata, dra inga skämt.

3. Skratta åt andras skämt, då tror de att du har bra humor- Nja, kanske inte bra humor men deras humor.

4. När du verkligen lärt känna personerna så vet du hur du ska vara när du skämtar osv, och den viktigaste regeln när du drar skämt: SKRATTA ALDRIG ÅT DINA EGNA SKÄMT.

SVAREN.

1. Dem låter mig inte ens kolla på en...

2. Dem får damp om jag pratar med dem!

3. Tyvär dem har inget humor. Så dem kan inte dra skämt...

4. Oj.. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt ju...

(5) Jag har precis bråkat med den starkaste killen i klassen (inte så stark). Det har förstört vår ¨Friendship¨. Whatever... SH!T happends...

DEM!!! Vad i h*lvete snälla mina öron blöder buhuh :( skriv dom istället. Dem är säkert korrekt men det låter helt fel.

Förövrigt är det ju kört, starta gängkrig för du hade ju ett gäng.

Jaaa! Finns det något roligare än drive-by's på sparkcykel? :D

Det gäller att inte ha för dålig humor, ingen gillar småbarnshumor... Förutom småbarn förstås.

Alla har någon humorpunkt, vissa gillar att hacka på emos, vissa på fjortisar osv, ta reda på sånt och hitta på vardagliga skämt. Ett bra sätt att få folk att skratta är att säga ett tydligt skämt men sen bara stirra helt seriöst som om du verkligen menade det, då skrattar folk.

Nivå 3 · Lärling

Man kan aldrig vara för töntig^^ Kolla in mig:P fast iofs jag är mera en nörd än en tönt. Eller vad kallar ni en kille som är en Zelda fanatiker som är galen i manga, spelar tv-spel konstant, gillar att spela yu-gi-oh(det är kul jag lovar), vill inget mera än ha ett äkta katana svärd och vill leva i en värld som den i Sagan om ringen. fast ändå har jag en flickvän. Jag undrar hur hon står ut med mig??

Nivå 6 · Fuskare

Jag är bra nördig också, men det är nog skillnad på nörd och nörd, jag har ett socialt liv, många kompisar osv. dock gillar jag att koda grejor, älskar att spela, använder ofta leetspeak och akronymer IRL, drar nördiga skämt, lyssnar ofta på spelmusik, pratar ofta om spel/kod/operativsystem/annat nördigt osv.

dock klär jag mig inte som den "typiske nörden" med hängelbyxor, kortärmad skjorta och glasögon ;)

är hårdrockare och klär mig därefter, så jag ser nog inte ut som en nörd (förutom möjligtvis på usb-minnet som brukar hänga runt halsen), sen beter jag mig inte som om jag var nåt konstigt, pratar med allt möjligt folk, håller mig inte bara till enstaka personer osv osv. saken är väl den att man måste våga vara sig själv och stå för det, och anstränga sig för att vara lite social (om man inte är det ändå), och det är väl bristande självförtroende som gör att man kanske inte gör allt man vill, vilket är riktigt dumt! ond cirkel, folk bryter ner ens självförtroende, så vågar man inte göra vissa saker, så får man skit för det/"straffar sig själv" osv.

break the chain!

13 Dec 2007
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

så är det på min skola också vi knuffar in varandra i väggar hela tiden och lärarna förstår inte att det är på skoj^^

Vi får inte göra så på vår, någon kan bli skadad :P

inte vi häller men vi gör det ändå, lärarna blir galna :lol:
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #26

Mmmm.... Tråkigt Tråkigt....( Alltså min skola! Inte ni)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gör det människor gör bäst: Anpassa dig.

1. Lär dig mer om personerna du vill anpassa dig till; Intressen, liv, husdjur osv.

2. Småprata, dra inga skämt.

3. Skratta åt andras skämt, då tror de att du har bra humor- Nja, kanske inte bra humor men deras humor.

4. När du verkligen lärt känna personerna så vet du hur du ska vara när du skämtar osv, och den viktigaste regeln när du drar skämt: SKRATTA ALDRIG ÅT DINA EGNA SKÄMT.

SVAREN.

1. Dem låter mig inte ens kolla på en...

2. Dem får damp om jag pratar med dem!

3. Tyvär dem har inget humor. Så dem kan inte dra skämt...

4. Oj.. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt ju...

(5) Jag har precis bråkat med den starkaste killen i klassen (inte så stark). Det har förstört vår ¨Friendship¨. Whatever... SH!T happends...

DEM!!! Vad i h*lvete snälla mina öron blöder buhuh :( skriv dom istället. Dem är säkert korrekt men det låter helt fel.

Förövrigt är det ju kört, starta gängkrig för du hade ju ett gäng.

Jaaa! Finns det något roligare än drive-by's på sparkcykel? :D

Nä det är det ultimata.

Men om dom dampar bara för du förösker pratat med dom, är dom ju inte normala.

Nivå 6 · Fuskare

personligen hatar jag folk som håller på och töntar sig och berättar barnsliga skämt hela tiden...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #29

Är det någon som vet varför jag har varit nykomling i ett år?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Är det någon som vet varför jag har varit nykomling i ett år?

För att du är för töntig? Vild gissning bara...

Nivå 0 · Nykomling

vilken skola? om du gillar någon så fråga om ni kan bli till sammans,om det är för pinsamt så vet inte jag . men du kan fråga en annan tjej om hon kan fråga den som du är kär i om hon är kär i dig. :cool:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #32
↗ till inlägget

vilken skola? om du gillar någon så fråga om ni kan bli till sammans,om det är för pinsamt så vet inte jag . men du kan fråga en annan tjej om hon kan fråga den som du är kär i om hon är kär i dig. :cool:

Jag är ju inte kär i någon?

Nivå 6 · Fuskare

haha lol :P och skolan står i första inlägget.

14 Dec 2007
↗ till inlägget

haha lol :P och skolan står i första inlägget.

Eller hur

Nivå 4 · Lärling

Haha, att vara töntig är ju kul. :)

Vi killar i min klass är så sjukt nördiga att det är löjligt.

Igår fejkade vi ett slagsmål vid en väg utanför vår skola, men bilen som åkte förbi stannade inte.

Sen kastar vi papper och mackor på varann ibland och lite allt sånt.

Ingen har dock tjej... Undrar vad sammanträffandet kan vara, haha. :P

Nivå 6 · Fuskare

det är väl inte precis töntigt...det är kul :P

att vara i kiss - och - bajs åldern är töntigt...

↗ till inlägget

Haha, att vara töntig är ju kul. :)

Vi killar i min klass är så sjukt nördiga att det är löjligt.

Igår fejkade vi ett slagsmål vid en väg utanför vår skola, men bilen som åkte förbi stannade inte.

Sen kastar vi papper och mackor på varann ibland och lite allt sånt.

Ingen har dock tjej... Undrar vad sammanträffandet kan vara, haha. :P

Jaha.... Okej..... Vänta bara tills ni kommer i åldern då ni faktiskt bryr er om vad tjejerna (killarna)tycker om er- Då blir det nog lite ändring.

Nivå 4 · Lärling

Jag är äldre än dig? Lol.

Och om något så har min status bara blivit bättre på senare tiden då jag blivit väldigt social på nåt vis.

Snackar med allt och alla. :)

Senast ändrad:

15 Dec 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #39
↗ till inlägget

Och om något så har min status bara blivit bättre på senare tiden då jag blivit väldigt social på nåt vis.

Snackar med allt och alla. :)

Snackar med ALLT och alla?? Heh så du snackar typ med en brevlåda?

↗ till inlägget

Jag typ snackade om mental ålder ;) För mentalt så är jag nog äldre än dig då jag knappast skulle fejka slagsmål och kasta mat :huh: Vissa åldras snabbare än andra.... Och i det här fallet har man åldrats saktare än andra ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in