Gäst Red_fox Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nån som vet var man kan ladda ner en gameshark till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 e gameshark en fusksak? isåfall så får man itte skriva om sånt §1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nån som vet var man kan ladda ner en gameshark till pc? har alldrig hört talas om det men det låter i mina öron som något *ont* program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Gameshark är inget "ont" program. Mig veteligen är det en sak man pluggar in i minneskortporten på ett playstation, sedan slår man in fuskkoder... Men om det finn till PC har jag svårt att tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Det borde inte att gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nä men jag tror att det bara går att ladda ner trainers men jag har en gameshark cd till playstation jag använder den på Gta när jag ska skuta alla så att jag inte kan dö :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det går nog inte !!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 har aldrig hört talas om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det vore coolt ifall det gick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag trodde det bara fanns gameshark till gbc,gba,gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.