Hoppa till innehåll

Spy Program


Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

Hej!

 

 

 

nu så undrar jag om det finns en spy program som tittar vilka knappar i tangetbordet man trycker på allså t.ex jag trycker abcdefgh sen så sparar den och sen kan jag titta vad jag skrev för nåt finns det? allså den säger till mig vad jag har skrivit om det finns isåfall så kan ni skicka en länk till det? mina krav är att den inte skickar en annan kopia till någon annan person eller det är virus eller nåt i den jag vill att den ska helst vara gratis och fri av virus allså säkert jag skickar 300fm till den som skickar en säker och gratis program.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neeej jag vil inte ha keylogger men jag vill ha en program som sparar det jag skriver i tangetbordet!

 

 

THEORACLE jag vill inte det utan ibland så brukar jag koda eller nåt eller kanske byta lösenord så jag glömmer vid dem flesta fallen så jag kan tittta vad jag skrivit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neeej jag vil inte ha keylogger men jag vill ha en program som sparar det jag skriver i tangetbordet!

 

 

THEORACLE jag vill inte det utan ibland så brukar jag koda eller nåt eller kanske byta lösenord så jag glömmer vid dem flesta fallen så jag kan tittta vad jag skrivit!

Jo en keylogger, prova Ardamax.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neeej jag vil inte ha keylogger men jag vill ha en program som sparar det jag skriver i tangetbordet!

 

 

THEORACLE jag vill inte det utan ibland så brukar jag koda eller nåt eller kanske byta lösenord så jag glömmer vid dem flesta fallen så jag kan tittta vad jag skrivit!

det finns något som kallas textdokument där man kan skriva ner anteckningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ffs, Ardamax loggar inte tangenterna och sänder dem till en viss person, det loggar vad som skrivs på datorn... Du öppnar bara programmet så kan du se vad folk på datorn har skrivit!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...