Gäst Aso100 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Hej! nu så undrar jag om det finns en spy program som tittar vilka knappar i tangetbordet man trycker på allså t.ex jag trycker abcdefgh sen så sparar den och sen kan jag titta vad jag skrev för nåt finns det? allså den säger till mig vad jag har skrivit om det finns isåfall så kan ni skicka en länk till det? mina krav är att den inte skickar en annan kopia till någon annan person eller det är virus eller nåt i den jag vill att den ska helst vara gratis och fri av virus allså säkert jag skickar 300fm till den som skickar en säker och gratis program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Om jag har förstått det rätt så vill du ha en keylogger på din egen dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Dum, Aso! Du vill att någon av dina polare kommer hem hos dig. loggar in på t.ex. RuneScape sen hackar du honom. SCAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 http://www.ardamax.com/keylogger/ dock de flesta anti virus upptäcker denna keyloggern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 neeej jag vil inte ha keylogger men jag vill ha en program som sparar det jag skriver i tangetbordet! THEORACLE jag vill inte det utan ibland så brukar jag koda eller nåt eller kanske byta lösenord så jag glömmer vid dem flesta fallen så jag kan tittta vad jag skrivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 neeej jag vil inte ha keylogger men jag vill ha en program som sparar det jag skriver i tangetbordet! THEORACLE jag vill inte det utan ibland så brukar jag koda eller nåt eller kanske byta lösenord så jag glömmer vid dem flesta fallen så jag kan tittta vad jag skrivit! Jo en keylogger, prova Ardamax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 NOD32 upptäcker inte ardamax :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 men en keylogger säger inte det du skrev till dig själv utan skickar en kopia till en annan person Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 neeej jag vil inte ha keylogger men jag vill ha en program som sparar det jag skriver i tangetbordet! THEORACLE jag vill inte det utan ibland så brukar jag koda eller nåt eller kanske byta lösenord så jag glömmer vid dem flesta fallen så jag kan tittta vad jag skrivit! det finns något som kallas textdokument där man kan skriva ner anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Men ffs, Ardamax loggar inte tangenterna och sänder dem till en viss person, det loggar vad som skrivs på datorn... Du öppnar bara programmet så kan du se vad folk på datorn har skrivit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 ok nu fattar jag ge mig en guide tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.