Hoppa till innehåll

Retry Och Prot Spec


Mintplanta

Rekommendera inlägg

Protection är snabbare för att man kan döda många mobs på samma gång. Fast man måste kunna grejen och använd sköld och 1-h. Med Retri tar man ner en mob snabbare.

 

Talents: Domma talents är för level 45, om du vill att dom ska vara för level 40, ta bort lite från Holy trädet.

http://www.wowhead.com/?talent=sxxZE0xcb0zx

 

En film när en gör AOE:

 

"Använd seal/judgement of light, holy shield, retribution aura, consecration och en shield spike så kan du ta ut ett helt område på några sekunder med AoE" av: Snake.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, har specat retry sen lvl 10 (40 nu) och undrar om jag ska behålla denna spec lr speca om till protection??

Jag tycker du ska specca protectionen men först måste du skaffa tank gear innan du gör det. För jag tycker protection är fett nice att lvla med (har en 51 paladin just nu)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, har specat retry sen lvl 10 (40 nu) och undrar om jag ska behålla denna spec lr speca om till protection??

Jag tycker du ska specca protectionen men först måste du skaffa tank gear innan du gör det. För jag tycker protection är fett nice att lvla med (har en 51 paladin just nu)

 

Ungefär hur många mobs kan du ta sammtidigt utan att behöva sheild >heala massa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, har specat retry sen lvl 10 (40 nu) och undrar om jag ska behålla denna spec lr speca om till protection??

Jag tycker du ska specca protectionen men först måste du skaffa tank gear innan du gör det. För jag tycker protection är fett nice att lvla med (har en 51 paladin just nu)

 

Ungefär hur många mobs kan du ta sammtidigt utan att behöva sheild >heala massa?

 

Det beror på vilka mobs, vilken lvl mobsen har men jag tar över 2-5 mobs utan att heala mig. Men jag kan ta fler mobs ifall jag healar mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En protection kan ta mer mobs åt gången, men det tar längre tid att döda dem. En retribution dödar alltså en enskild mob snabbare pga sin höga burst dmg. Och dessutom, protection är värdelöst i pvp. Helt sugigt.

Mjo, om man är prot med en riktigt najs sköld kan man vara en bra FC i WSG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...