Hoppa till innehåll

Lättaste Zelda?


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

Håll er till ämnet, annars blir det varningar ;).

 

I alla fall, lättaste Zelda spelet är enligt min mening Ocarina of Time.

Nästan alla Zelda spel klarar man lätt, men Zelda II: The Adventure of Link har ett rysligt svårt sista tempel (+ att ta sig till det och klara det på bara 3 liv).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka)

En vecka :o

 

Så svårt är det väll inte :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka)

En vecka :o

 

Så svårt är det väll inte :ph34r:

 

har du prövat på det templet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka)

 

En vecka :o

 

Så svårt är det väll inte :ph34r:

 

har du prövat på det templet?

 

De tog typ lika lång tid för mig, och när jag skulle värva det var fastnade ja? Jo i vatten templet....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe jag har minnen från när jag spelade zelda oot som liten och alltid fastnade på water temple, så har det varit för alla mina vänner också.

Men jag måste hålla med Xade om att Zelda 2 är rysligt svårt. ;)

Redigerat av Mazik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...