Agito Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Legend of zelda (snes) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 zelda 1 är veldit lätmajorask mask + har du kört 1 an det viste jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 zelda 1 är veldit lätmajorask mask + har du kört 1 an det viste jag inte det gorde jag hos min kusin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA för att vara så där gammal så är du enormt omogen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA för att vara så där gammal så är du enormt omogen Japp, de är han. Har aldrig sett honom sagt sin åsikt på ett moget sätt. Och jag kallar inte det moget, men han kan ju ljuga om sin ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA för att vara så där gammal så är du enormt omogen Japp, de är han. Har aldrig sett honom sagt sin åsikt på ett moget sätt. Och jag kallar inte det moget, men han kan ju ljuga om sin ålder. ja han beter sig som en 6 åring Redigerat 14 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA för att vara så där gammal så är du enormt omogen Japp, de är han. Har aldrig sett honom sagt sin åsikt på ett moget sätt. Och jag kallar inte det moget, men han kan ju ljuga om sin ålder. ja han beter sig som en 6 åring han kanske har fejkat sin ålder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Det kan han ha gjort, det är ju inte svårt. Eller så kanske han är EXTREMT obildad? Eller bara väldigt korkad ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) om han har fejkat sin ålder så tycker jag han borde nog åtminstånde försöka bete sig som en äldre person så alla inte blir så här mot honom <_< med andra ord han är osmart... Redigerat 21 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 De lättaste är Twilight princess och Ocarina of time. Dog inte en enda gång på TP och va lite nybörjare på ocarina of time och dog ca 15 gånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA han stavar dåligt ochså men ja ja nu håller vi oss till ämnet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 lugnt wind waker klarade det på ca 1 vecka hajick kan ju va typ 5år beter sig som ett dagis barn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg