Xade Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Håll er till ämnet, annars blir det varningar ;). I alla fall, lättaste Zelda spelet är enligt min mening Ocarina of Time. Nästan alla Zelda spel klarar man lätt, men Zelda II: The Adventure of Link har ett rysligt svårt sista tempel (+ att ta sig till det och klara det på bara 3 liv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka) En vecka :o Så svårt är det väll inte :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 beror på hur ofta man spelar på en vecka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 beror på hur ofta man spelar på en vecka :P He he ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka) En vecka :o Så svårt är det väll inte :ph34r: har du prövat på det templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka) En vecka :o Så svårt är det väll inte :ph34r: har du prövat på det templet? De tog typ lika lång tid för mig, och när jag skulle värva det var fastnade ja? Jo i vatten templet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 men med en guide blir manklar på typ 1-2 timmar(vill däremot ha utmaningen att klara den utan guide :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Guider... pfff, sånt är för mesar :D Tar bara fram en guide när jag suttit fast på ett spel i veckor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 ja tog aldrig fram guiden när jag körde första gången o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Hehe jag har minnen från när jag spelade zelda oot som liten och alltid fastnade på water temple, så har det varit för alla mina vänner också. Men jag måste hålla med Xade om att Zelda 2 är rysligt svårt. ;) Redigerat 18 Februari 2008 av Mazik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 ja tog aldrig fram guiden när jag körde första gången o.O Inte jag heller, visste inte ens vad man hittade sånt då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg