BLITZFREEDOME Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 He. Min vanliga tv har pajat. Men funkar Xbox 360 på vanliga plasma 42 tum utan hd??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 tro f*n det <_< <_< bättre att spela på LCD-TV btw eftersom bilden kan frysa fast på skärmen på plasma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 + Med Plasma: Man ser bra, om man kollar långt åt sidan.. - Med plasma Frysa fast Kan försvinna pixel-bitar + Med LCD-TV Kan ej frysa fast Kan typ inte försvinna pixel-bitar - Med LCD-TV Lite dåligare om man kollar långt åt sidan.. Så köp en LCD-TV ist :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Suck. Plasma ger bättre bild nr du tittar på tv. LCD hanterar TV-spel och DVD film bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Kanske det. Men jag vill inte ha en platt-tv som fryser fast iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Både LCD och plasma kan få bilder inbrända eller frysa fast som ni sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 det är mycket större risk att det händer på plasma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 hundra ggr större... intech, vad menar du med att kolla långt åt sidan? lcd är ju sämre ju större tv det är (asså typ 50 tum ska man ju ha plasma) , plasma är bäst över 37 tum, eftersom pixlarna är större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 det är så jag menar. Bellic: Plasma gör inget bättre när det är större. Men man ser bättre från sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 altså bilden är bättre på stora plasmatv-apparater än på små. men vrf ser man bättre från sidan? dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 svårt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 LCD är bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.