ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 LCD är ju najs. och ofta man kollar från sidan. vad gör man om bilden fryser fast? trycker av strömbrytaren och sätter på igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 LCD är ju najs. och ofta man kollar från sidan. vad gör man om bilden fryser fast? trycker av strömbrytaren och sätter på igen? Bra Fråga, 940220. Det undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Det är sällan en bild fryser fast över huvud taget, bara om du låter samma bild vara under ett långt tag, men LCD är också bättre om rummet du spelar i är ljust då man knappt ser någonting på en plasma i ljusa rum, inte en projektor heller, men är det mörkt så är plasma eller en projektor ett bra val också bäst om man vill ha en större bild. Sedan är färgerna oftast klarare i en plasma TV, men ditt val, LCD skulle jag välja om du ska spela på den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Blir det bra känsla/bild om man spelar på en projektor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 LCD är ju najs. och ofta man kollar från sidan. vad gör man om bilden fryser fast? trycker av strömbrytaren och sätter på igen? vi har en soffa, Och den är på kanten. så vi brukar sitta där? Jag vet många familjer som har det så. Men Köp LCD ser ut som det är bättre för spel.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.