Xzion Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Mount&Blade är rätt skoj. Annars tror jag Oblivion är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Kanske börjar bli lite tjatigt med mina frågor men här kommer en sista, en allra sista: 11. I vilken lvl kan man skaffa en häst och är hästen dyr att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. fusken är väl ingen anledning till att köpa ett spel?? och oblivion blöir så mkt roligare om man struntar i levelsen och spelar spelet bara! morrowind är ett bra spel, men människorna kan väl inte ens prata där...Oblivion: Game of the year edition tkr jag att du ska köpa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Får se om jag ha råd med den på söndag (tror det blir på söndagen). Men vad e skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Får se om jag ha råd med den på söndag (tror det blir på söndagen). Men vad e skillnaden? Med Game of the Year Edition får du alla expansioner, som annars skulle kostat extra att köpa via Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Blir för dyrt då och jag orkar inte vänta till efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Blir för dyrt då och jag orkar inte vänta till efter jul. Du hade väl råd? GOTY Edition kostar inte mer än nåt annat nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Egentligen ska jag köpa lite kläder för typ 400:- från månadspengen. Men kommer köpa begagnat Oblivion för 259:- på EbGames istället och kanske nån t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. Vill tillägga att det ser asfult ut att spela i 3d. OCh d u kan köpa hästen när du vill. Det finns olika hästar so mär olika dyra. Man kan även köpa hus i oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. Vill tillägga att det ser asfult ut att spela i 3d. OCh d u kan köpa hästen när du vill. Det finns olika hästar so mär olika dyra. Man kan även köpa hus i oblivion. Vadå? Både Oblivion och Moorowind är i 3d ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Glömde: 9. Kan man göra sin egen gubbe själv? t'ex: ras, utseende och kropp? 10. Hur ser man gubben man kör som? Ser man hela kroppen eller ser man från ögonen? man gör sin egen gubbe och man kan ändra om man vill se i 1:a eller 3:e perspektiv. vad som är bättre på morrowind?.... fusken är bättre :P jag tycker att man lvlar mkt snabbare och tjänar pengar snabbare. Vill tillägga att det ser asfult ut att spela i 3d. OCh d u kan köpa hästen när du vill. Det finns olika hästar so mär olika dyra. Man kan även köpa hus i oblivion. Spel har vart i 3D skitlänge så fattar inte vad du menar, eller kanske 3dje person ?? (Om det är det du menar, så håller jag i alla fall med dig...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.