HalO Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 hej jag har harry potter och hemlig heternas kammare och hittar ente till slytherins sällaskaps rum jag har blandat klart polyjiuse elexiret och ska gå til slytherins sällaskaps rum men jag hittar ente Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Gå runt i källaren så hittar du det. Jag tror att det är en bild av en orm på väggen där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Har bara d till gbc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 vart hittar man alohamora någon stans ???? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 man måste få alla av en slags trollkarlskort....ja kommer itte ihåg vilken slags kort de skulle va..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 har ba gbc och e på basilisken!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg