Kraver Skrivet 10 December 2007 Rapport Skrivet 10 December 2007 Hur gör jag för att göra så att min background att loopa hela tiden? Skulle uppskatta en lite kort guide. Jag har kommit sp långt så att jag satt in en motion tween, men vill få den att vara lite mer "smooth". Tacksam för svar... Citera
NossLoad Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Hur gör jag för att göra så att min background att loopa hela tiden? Skulle uppskatta en lite kort guide. Jag har kommit sp långt så att jag satt in en motion tween, men vill få den att vara lite mer "smooth". Tacksam för svar... Gör bakgrundens tween längre och gör den mer detaljerad. Gör bakgrunden till ett object som loopar bara? Kanske räckte med att bara skriva det, vet inte.. Citera
Kraver Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Skrivet 11 December 2007 jag vill ha ett fungerande script som säger att den ska göra det under en viss tid eller för evigt. Citera
NossLoad Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Gör bakgrunden till ett object iaf.. Viss tid : Gör din animation via frames och sen på sista framen (om du vill att den stannar där) så skriver du i framet's script "stop ()" så stannar den där. Om du vill ha mer än 1 loop är det ju bara att kopiera alla frames tills det är tillräckligt och gör scriptet där Loopar hela tiden : Gör bara animation i bakgrunds objectet och så är det klart :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.