Demon Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Så vad tycker ni om uppdateringarna ? Själv tror jag dom kommer måsta göra en roll back om dom inte vill förlora tiotusentals spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 men lol bara de som scammar vill ha de tbx=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 jaa runescape har fått sitt slut. och runescape2 närmar sig slutet om 1 månad är det bara 1000 spelare online! och det kommer minskas och minskas även detta forum kommer slutas vara aktiv eftersom allla slutar. 1. alla scammers kommer sluta rs1 och rs2 2.alla pkers kommer sluta rs2 eftersom wilderness är inte roligt längre 3.members kommer att vara kvar eftersom dem har dual arena f2p med fast memberserna är bättre och enklare. 4. nu har man inget roligt att göra i runescape eftersom och om man får 99 på allt vad ska man göra?? gå till den fula dual arena?? som inte är värd nånting?? jag tycker Jagex borde få stop på det här! dem kommer bli ute! jag tycker dem borde ta tillbaka gamla wilderness och ta bort dual arena! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 varför är inte den nya rolig man kan inte fly från fight och är det inte bra??!!??!! de gör allt för stopa rwt och jag själv är pker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik544 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Runescape 3 är på väg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Runescape 3 är på vägnej skaffa fakta sen kom och skriv nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 vadå kommer ta slut!? vad händer? vad ska jagex göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 läs updaten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 vadå kommer ta slut!? vad händer? vad ska jagex göra? vad är rs2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hatar det nya rs,, jag var i wildness jag hadde köpt alla team capes, och jag bar full addy, rune kiteshield och rune scimitar, och 16k, när jag var på väg till en bank utanför wildness så kom det ett j*vla spöke och börja skjuta döskallen huven på mig, som drog typ 20 hp st på mig, den skjut snabbare än man gör själv=/ var död på mindre än 1 minut, jag försökte springa med neda! Så idag gav jag upp med skiten, jag väntar tills det blir bättre.. Skrota rs =/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) den runescape du kör nu är rs2 allså runescape2 det finns en annan gammal som heter runescape och man måste vara membeer för att köra runescape men inte runescape2 Redigerat 11 December 2007 av Aso100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 det har bara gått utför, först med duel arena change, jag brydde mig inte så mkt, the grand exchange, jag blev glad, ända tills jag insåg hur mkt alla priser sjönk. Men nu, detta? Vafan! Fuck off runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg