Hoppa till innehåll

Slutet För Runescape ?


Demon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

pallarunescape!!!! man ska köra moparscape dær finns servrar för allt och alla det finns moparscape.org och clienten client.silabsoft.org testa det det p00wnar

vad är det för skillnad? är man member gratis där?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pallarunescape!!!! man ska köra moparscape dær finns servrar för allt och alla det finns moparscape.org och clienten client.silabsoft.org testa det det p00wnar

vad är det för skillnad? är man member gratis där?

 

 

Japp och man bestämmer vilka stats grejer man ska ha... T.ex. så kan man göra så att en TzTok - Jad kommer upp i Wilderness osv... Man kan göra grymmt mycket, ganska lamt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tror inte att Runescape kommer att sluta upphöra men jag tror att det långsamt kommer skunka ner och att sedan glömmer alla liksom bort det. Fast det kommer säkert ta MÅNGA år för Runescape att skunka ner. Fast Jagex kanske ändrar på det så att Runescape blir bra igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jaa runescape har fått sitt slut. och runescape2 närmar sig slutet om 1 månad är det bara 1000 spelare online!

 

 

 

och det kommer minskas och minskas även detta forum kommer slutas vara aktiv eftersom allla slutar.

 

 

1. alla scammers kommer sluta rs1 och rs2

 

2.alla pkers kommer sluta rs2 eftersom wilderness är inte roligt längre

 

3.members kommer att vara kvar eftersom dem har dual arena f2p med fast memberserna är bättre och enklare.

 

4. nu har man inget roligt att göra i runescape eftersom och om man får 99 på allt vad ska man göra?? gå till den fula dual arena?? som inte är värd nånting??

jag tycker Jagex borde få stop på det här! dem kommer bli ute! jag tycker dem borde ta tillbaka gamla wilderness och ta bort dual arena!

 

Wilderness finns inte längre. Nu finns bara bounty hunters som ligger en bit ut i F.D. Wild. Och ja vi members har ju Castle Wars och Al-kharid Duel arena.. Men bara drf att vi har det ska väl inte f2p sluta..? Då blir det ju som wow att alla får betala >.< Om inte members skulle finnas skulle dom ju inte få in pengar för att uppdatera och hålla Rs Virus fritt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RS har alltid sugit balle p.g.a massor med 12 åriga idioter som lyckas scamma folk som är ännu dummare än 12 åringarna.

 

Slutade spela RS 1 år efter jag börjat. Mycket p.g.a att runescape är ett tråkigt skit spel. Ni får tycka vad ni vill och ni får gjärna klämma er fast vid RuneScape. Jag bryr mig inte.

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

RuneScape börjar bli tråkigt.. MEN jag tänker inte börja pela skit som WoW och sånt, det kostar ju tre gånger min månads peng!! Men allt hade varit bra OM man tog tbx wild och tog bort gravstenarna =/

 

oo intresserad av moparscape :D men hur gör man ett acc?? står att man måste till menyn och ta typ 'create a new account' men sen.. vilken server ska man spela på?? VÄLDIGT tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En liten lista på vad de skulle kunna göra om de gör RuneScape 3.

Självklart så fattar jag ju att de inte kan göra allting...

 

1. En till kontinent.

2. Förstora kontinenten som redan finns.

3. Flera öar.

4. Ett rassystem som i WoW.

5. a)Den förgiftade delen i staden Ardougne är inte förgiftad längre.

b)Wildy har på något vis utökats och för att ta sig från ena till andra sidan av kontinenten så måste man gå genom wildy...

6. t.ex. goblins har invarderat någon stad och förstört en del.

 

Ni kanske kommer på fler saker som skulle kunna göras...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...