Gäst TheOracle Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Asså alvarligt! Jag dödade en i F2p Edgeville han hade guthix kite och zammy helm resten normal rune och så kom några andra okända och klicka Repair hela j*vla tiden!!! Sen kom han och tog allt! RuneScape I Payed U Real Money And U Break Me Down? FUCK OFF! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag tycker om det den nya uppdateringen^^ Men kan köpa coola capes, och om man dör så kan man tydligen bli healad, eller nånting sånt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 healad nej? man förlorara allt om man dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 japp,updateringana suger,så jag slutade spela..jagex suger! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 RS har aldrig varit bra sen dom började göra massa nya saker tkr jag >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Okej. Lyssna här nu: För en del är det ganska bra. Men kan tjäna sjukt mkt pengar på att döda green dragons utan att ngn pkar dej. Jag har tjänat 4m sen wildy gick bort. 2.) No PK - NO RS! Vaf*n?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axelsson87 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Hatar att inte vanliga wildy är kvar:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 SKIT uppdateringar har slutat spela för länge sen pga av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag hattar att om man attackrar en person på rs så får man e dödskalle och då förlorar man allt.. ja förlora full rune dvs med kite och shimmy sen sluta ja spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 jag hattar att om man attackrar en person på rs så får man e dödskalle och då förlorar man allt.. ja förlora full rune dvs med kite och shimmy sen sluta ja spelalol,tror inte riktigt att du hänger med nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Yes! äntligen dör skiten ut! Runescape har alltid sugit och kommer alltid att suga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Appelsinbjornen Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Runescape har alltid varit lika dåligt! Varför ger ni inte upp med runescape och börjar spela CS,WOW eller någåt annat bra! Snart ändrar de någåt annat! så sluta nu innan ni blir mer besvikna. (jag beklagar att såna som ni inte fattar ert bästa, om ni skulle vara friska så skulle ni redan slutat! :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg