kadamar Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Om det är variator så sitter det med all sannolikhet en v-ring och ett effektrör till 4-takt ger ingen effekt alls, ta bort pluggen i avgasröret istället om det nu finns en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Om det är variator så sitter det med all sannolikhet en v-ring och ett effektrör till 4-takt ger ingen effekt alls, ta bort pluggen i avgasröret istället om det nu finns en sådan. okej. har ingen plugg i avgasröret:P har kollat. Men ska va ärlig är dålig på de där med varitator vart ligger den? e de vid förgasaren? haha sry för att inte vet de där. vill inte ha nå komentarer om att inte ska meka med moppen om jag inte ens vet vart variatorn ligger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna Hmm.. På min älskade 4-takt så fanns det en skruv precis under sätet, jag fick skruva bort en sak först, men sedan så satt den där, en skruv som jag tog bort, å efter det går den som en skållad bäver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna Hmm.. På min älskade 4-takt så fanns det en skruv precis under sätet, jag fick skruva bort en sak först, men sedan så satt den där, en skruv som jag tog bort, å efter det går den som en skållad bäver! menar du vid förgasaren? eller kan du visa nån bild? Redigerat 11 December 2007 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna Hmm.. På min älskade 4-takt så fanns det en skruv precis under sätet, jag fick skruva bort en sak först, men sedan så satt den där, en skruv som jag tog bort, å efter det går den som en skållad bäver! menar du vid förgasaren? eller kan du visa nån bild? Du, det har inte jag den blakste aning om, då det var en polare som visade mig :P men jag kan kirra bild imorrn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna Hmm.. På min älskade 4-takt så fanns det en skruv precis under sätet, jag fick skruva bort en sak först, men sedan så satt den där, en skruv som jag tog bort, å efter det går den som en skållad bäver! menar du vid förgasaren? eller kan du visa nån bild? Du, det har inte jag den blakste aning om, då det var en polare som visade mig :P men jag kan kirra bild imorrn ;) Okej vore snällt. Du som addat min msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det brukar gå ut en ful liten pinne från avgasröret som inte alls är till någon nytta :P ta bort den och svetsa igen hålet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Det brukar gå ut en ful liten pinne från avgasröret som inte alls är till någon nytta :P ta bort den och svetsa igen hålet Mitt avgasrör är helt tomt och inga pinnar eller pluggar där Så nåt annat jag kan göra som inte har med avgasröret och göra?:P Och menar du slutet på avgasröret? och om jag gör de är jag ju dum f*n då stänger jag ju där vart den där konstiga röken kommer ut från haha:P Redigerat 12 December 2007 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag tror CDI-boxen har en varmmätare som fungerar som strypning.. nån sladd där som skall klippas men minns inte vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag tror CDI-boxen har en varmmätare som fungerar som strypning.. nån sladd där som skall klippas men minns inte vilken. jo de den som går från och tbx den ska du dra ut. men hittar inte min CDI box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.