Hoppa till innehåll

Pluggar På Moped

kadamar

Rekommendera inlägg

Om det är variator så sitter det med all sannolikhet en v-ring och ett effektrör till 4-takt ger ingen effekt alls, ta bort pluggen i avgasröret istället om det nu finns en sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är variator så sitter det med all sannolikhet en v-ring och ett effektrör till 4-takt ger ingen effekt alls, ta bort pluggen i avgasröret istället om det nu finns en sådan.

okej. har ingen plugg i avgasröret:P har kollat.

Men ska va ärlig är dålig på de där med varitator vart ligger den? e de vid förgasaren? haha sry för att inte vet de där. vill inte ha nå komentarer om att inte ska meka med moppen om jag inte ens vet vart variatorn ligger!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna

Hmm.. På min älskade 4-takt så fanns det en skruv precis under sätet, jag fick skruva bort en sak först, men sedan så satt den där, en skruv som jag tog bort, å efter det går den som en skållad bäver!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan jag har en vespa EU Scooter TMS Classic 50cc Som jag skulle vilja veta vart pluggarna sitter kanske fel folum och fråga på. Och så undrar jag om nån vet vart jag kan hitta en 4 takts effekt rör. Skriv gjärna

Hmm.. På min älskade 4-takt så fanns det en skruv precis under sätet, jag fick skruva bort en sak först, men sedan så satt den där, en skruv som jag tog bort, å efter det går den som en skållad bäver!

menar du vid förgasaren?

eller kan du visa nån bild?

Redigerat av kadamar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar du vid förgasaren?

Du, det har inte jag den blakste aning om, då det var en polare som visade mig :P

men jag kan kirra bild imorrn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar du vid förgasaren?

Du, det har inte jag den blakste aning om, då det var en polare som visade mig :P

men jag kan kirra bild imorrn ;)

Okej vore snällt.

Du som addat min msn?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det brukar gå ut en ful liten pinne från avgasröret som inte alls är till någon nytta :P ta bort den och svetsa igen hålet

Mitt avgasrör är helt tomt och inga pinnar eller pluggar där

Så nåt annat jag kan göra som inte har med avgasröret och göra?:P

Och menar du slutet på avgasröret? och om jag gör de är jag ju dum f*n då stänger jag ju där vart den där konstiga röken kommer ut från haha:P

Redigerat av kadamar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...