admin Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Som ni säkert har märkt så har en jul-logga dykt upp (tack tilll amo som har gjort den). Sedan så har även filutrymmet blivit höjt från 5MB till 25MB så att man nu kan bifoga fler filer. Vi har även sänkt något på flood/sök-kontrollen. Under januari kommer vi även förmodligen återlansera lite gamla funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 ..extralänken :) sedan är det ju också skönt att få lite extra utrmme, inte för att jag använder mycket men jag får försöka snåla mindre med det då^^ Om nu extralänken kommer tillbaks, kommer alla UK återställas till 0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Extralänken kommer att vara på samma nivå som innan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 ok vad bra :D jag hade inte så mycket ändå men jag minns någon som hade 10 ifrån att bli av med en varning så det var ju riktigt tur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Om du inte ser den nua jul-loggan, tryck då Ctrl+F5. Hoppas att extralänken kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Vad menas med extralänken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) En sak man kan få bli extravip i 10 dagar, för ca 200 klick på denna länk..? (från olika ipn) Och typ 500 för ett varningkort :P Och admin.. glömde du inte säga om den nya reklamen längst ner? Redigerat 11 December 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Nice :) När kommer dom ut :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Snälla, admin, dra in annonserna lite, så att man ser hela tomteluvan. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Varför använder vi inte hela sidan, jag menar det är ju minst 1dm på varje sida av loggon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 För det ser snyggare ut med en bakgrund under bakgrunden! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Varför använder vi inte hela sidan, jag menar det är ju minst 1dm på varje sida av loggon Om han hade använt 1680p i sidorna så hade det fungerat fin för mig, men för dom som inte har så står skärm hade fått en scrollbar, och då hade det sett fult ut enligt mig. Sen är det snyggt nu som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.