Sekan Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hej Ska få ett xbox 360 i julklapp :D och Mass Effect får jag också :lol: Har 1200 kr och kmr säkert få lite pengar av släktingar så jag undrar om någon kan ge mig tips på bra spel. Halo 3 ska jag skaffa så jag vill inte ha en massa Halo 3 tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hur kan du va säker? Men i alla fall: Sport: Pro Evolution Soccer 2008 RPG: Oblivion Medeltid/lönnmördare: Assassins Creed Krigsspel: Call of Duty 4 Musikspel: Guitar Hero III - Legends of rock Bil: Forza är banracespel med lite krångliga sätt att avänga på men Need for Speed hänger också med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Min kompis sa att hans pappa sagt att min pappa skulle köpa xbox 360 till mej. Plus det är det enda jag önskat mig. Tack för tipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Barnsligt:Viva Pinata Och Tony Hawk proving ground Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Okej... Typ Oblivion, Bioshock, Dead Rising, Gears of War, Crackdown, Saint's Row, Blue Dragon m.m... Redigerat 11 December 2007 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 har inget 360 men testat många spel till det... GoW ska ju alla 360ägare ha Bioshock - udda och redigt kul Assassins Creed - Har inte köpt det själv men testat och det var dunderkul! Oblivion - Jag skulle köpa Game of the year edition om jag var du så slipper man ladda ner patcherna sen Skate - kuligt skatarspel som håller rätt länge NHL 08/ Fifa 08 - tyckte Fifa var bätrte än PES iår ;) aja alltid kul med nått hockey/fotbollsspel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Tack för ännu mer tips :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 cod 4 pgr 4 gh 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Guitar Hero är ett måste. Jag ska få det i julklapp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 men Guitar Hero III är ju bara som ett förband för Rock Band! onödigt att lägga ut pengar på nåt sånt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Assassins creed eller Pro evolution soccer 8 är två riktigt bra spel, testa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Vad jag tycker du ska köpa [alla priser från webhallen]: Halo 3 - 449:- PES08 - 549:- [om du får 50:- eller mer i julklapp] Oblivion - 249:- [om du får råd] Assassins Creed - 589:- Totalt: 1836 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.