Lynott Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Jag har problem att lägga in vissa .avi filer i windows movie maker. Syftare på mina Scrubs avsnitt som jag gärna skulle vilja göra någon roligt av. Kan lägga in andra .avi filmer som jag spelat in själv, det är inget fel på Scrubs filerna... vad kan felet bero på? Edit: Ni som tänker på att skriva något vitsigt om att windows movie maker suger, bite me. Kommer ej ladda hem något annat... Redigerat 11 December 2007 av amo Citera
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Jag vill inte bli varnad så ********** ****** ******** ********** **************** *** ****** ******* *************** ******* <--- Vi låtsas att detta är en bra och elak förolämpning. Dina piratkopierade Scrubsavsnitt är i Divx format, och därför kan du inte öppna dem i WMM. Citera
Lynott Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Skrivet 11 December 2007 Okej det alla min problem och du skulle kunna ta bort det första också :o wow, man måste inte leka mr cool Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.