Gäst Moa Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag vet inte vart man hitar fuskåderna . Skulle ni kuna hälpa mig ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det står ju skit tydligt.. "FUSKA & RECENSIONER". Men om du är lat, tryck här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 lol, man borde få gå igenom ett IQ test innan man reggar sig här-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Men förlåt då ! Men jag har ju vart där men jag hitar inga fusk till the sims 2 ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Va snackar du om? Här har du nåra: Motherlode - 50 tusen simmisar (simdaler):P enableBoolProptestcheatsenabled (tror att det var så) - Du kan göra vad du vill. Håll in skift/ctrl eller minns inte. 2 st till å börja me. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Det är boolProp testingCheatsEnabled true/ false när du stänger av va noga med det spelet kan krascha annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Maxmotives = gör så din sim blir på max humör! Kaching = 1000 Simdaler Motherlode = 50.000 Simdaler För att skriva fusken ska du trycka på Ctrl+Shift+C Det var dom jag visste iaf. ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Kan redan dom ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 men klicka på Eldapas länk då. Då får du ju MINST 30 The sims 2 fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Kan redan dom ju Elr hur gå in på Eldapas länk då, det är ju så j*vla enkelt -.-' Leta bara efter The Sims 2 sen går du till Fusk/koder sen skriver du bara in dom i The Sims 2. Redigerat 6 Januari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alava Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Boolprop testingcheatsenabled true/false är inte något fusk. Det är ett kontrollhack som skaparna använde för att kontollera att spelet fungerade. Man kan använda det, visst, men om man inte har pausat HELA TIDEN och STÄNGER AV efter användning finns det en ganska stor risk att ens dator går sönder! Om du läser readme-filen så står det en del fusk, annars kan du skriva in HELP i fuskpanelen så kommer det en lista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Jag vet inte vart man hitar fuskåderna . Skulle ni kuna hälpa mig ? Kolla på Fusk & Rescensioner på sidan, finns dom inte här. Kolla Gamespot. http://www.gamespot.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg