Filosofen Skrivet 12 December 2007 Rapport Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Var ni där? Vad tyckte ni? Vilket band var bäst? Här kan vi prata om livekonserten. Jag var där och tyckte faktiskt Trivium var bäst.. om jag hade lyssnat mer på Machine Head innan så skulle jag nog tycka dom men nu var det så att jag tyckte Trivium ägde :). De 5 banden var: Shadows Fall Arch Enemy Dragonforce Trivium Machine Head (översta bandet började, nedersta, Machine Head spelade sist, vilket var huvudbandet.) I den ordningen som jag skrev listan spelade dom. Edit: Stavfel. Redigerat 12 December 2007 av Skillet Citera
wildwolf Skrivet 12 December 2007 Rapport Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Jag hade så gärna velat vara där >.< Fasen att man missa det. Ville se båda Arche Enemy och Trivium. D: Redigerat 12 December 2007 av wildwolf Citera
Filosofen Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Skrivet 12 December 2007 Hehe det skulle du nog velat.. det var ett jäkla drag också :). Men som tur är så hade jag (och alla andra) öronproppar så det dämpade ljudet mycket kraftigt. Citera
ajar Skrivet 12 December 2007 Rapport Skrivet 12 December 2007 Är egentligen bara intresserad av Arch Enemy på den där listan, fast Dragonforce är också ganska bra dock. Citera
Filosofen Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Skrivet 13 December 2007 Ok, jag tar det här som att ingen var där ^_^ . Ni missade något grymt bra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.