Bplay Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Ratchet and clank ^^ går alltid hem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) undrar om han köpte ett spel? Redigerat 14 April 2008 av SID Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Om inte så kan alltid någon annan ha blivit inspirerad av tråden och fått lite tips :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Metal Gear Solid: Portable Ops Naruto Ultimate Ninja Heroes GTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappen Loco Roco. Tröttnar man snabbt på, tyvärr. :( The Simpsons Game Lirade d på en polares psp, fett kul ;) Eller hur, verkligen :) Ett annat tips är God of War spelet. God of War och The Simpsons Game, bättre blir det inte . ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 jag skulle tipsa på ratchet and clank size matters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappenloco roco måste det va... HALLÅ!!!!!!!!! TRÅDEN E JU FFS ETT HALV ÅR GAMMAL!!!!!!! Men annars tycker jag att du ska skaffa Final Fantasy Crisis core Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Locoroco Castlevania: Dracula X chronicles Need for speed Carbon Tekken God of war Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papaya Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Alltså.. Där man rullar världen sådär, det är LocoRoco, och man är inte en "blop".. :-s Man är en Locoroco. Förresten så kom jag hit för att rekommendera just det spelet :-D Det är jätteroligt! Både 1:an och 2:an är roliga, och vill du veta lite mer så kan du ju söka :-) Finns fullt med recensioner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg