Sara82 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Hej! Jag behöver lite hjälp. Jag har kommit till Chapter 8 och är i ett svart rum med en dörr som man kommer in i, men jag vet inte hur jag ska komma ut. Jag har provat att tända ljusen med Bowser, 3D och en massa andra saker. Men jag kan inte hitta den andra dörren. Sara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara82 Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Vi har kommit på hur man gör. Sprutar eld med Bowser och lyser sedan med knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 du behöver inte dubbel posta-_- btw är de här spelet värt att köpa? har funderat på att köpa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 du behöver inte dubbel posta-_- btw är de här spelet värt att köpa? har funderat på att köpa de Om du gillar kluriga spel, definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara82 Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Ja... det är rätt fräckt när man bytar mellan 2D och 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 du ska gå tillbacka till ett anat rum där det finns ljus. Fast dom är tenda skriv ner vilken årnig ljusen är tenda och gå till- backa till det rumet du va i och anvend bowsers eld så att ljusen teds i sama ordnig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 du behöver inte dubbel posta-_- btw är de här spelet värt att köpa? har funderat på att köpa deSom spel i sig är det väl rätt mediokert. Men Humorn och Desigen är äckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.