Trips Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 leta lite?det var du som startade hela. "leta lite?" "suck" det finns ju f*n 93 sidor. och om du inte berättar vilken av alla träffar jag ska trycka på så utgår jag från att du ljuger eftersom du inte vill berätta hur jag ska göra. ok? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Vill börja i typ 5000m eller nått sånt men har inte tid ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 leta lite?det var du som startade hela. "leta lite?" "suck" det finns ju f*n 93 sidor. och om du inte berättar vilken av alla träffar jag ska trycka på så utgår jag från att du ljuger eftersom du inte vill berätta hur jag ska göra. ok? :) asså tror du att jag googlar det varje dag eller och google updateras nästan varje min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 leta lite?det var du som startade hela. "leta lite?" "suck" det finns ju f*n 93 sidor. och om du inte berättar vilken av alla träffar jag ska trycka på så utgår jag från att du ljuger eftersom du inte vill berätta hur jag ska göra. ok? :) asså tror du att jag googlar det varje dag eller och google updateras nästan varje min. kan du inte bara skriva rubriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Tror ni mig inte?? Han har hoppat 1,42 sm bäst i år... han är -96:a Det är väl typ 11 år eller?? Han heter Linus Falck och han står överst på höjd: Västergötlands årsbästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.