Gäst TheOracle Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Omg din idiot! Lär dig läsa vad jag skriver! HAN HAR ÄNDRAT INLÄGGET DITT j*vla ÄGGHUVUD! DET STOD 18 November! Är alla på detta forumet blinda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Omg din idiot! Lär dig läsa vad jag skriver! HAN HAR ÄNDRAT INLÄGGET DITT j*vla ÄGGHUVUD! DET STOD 18 November! Är alla på detta forumet blinda? men wtf!!noob!!!du sa att han hade ändrat det till 18 november,mooongo!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Är det Wildy för members ni menar eller är det för icke-members? Har inte vart i Wildy på länge (icke-member)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 HAHAHAHAH lär dig svenska "Det var den 18:de November först" LOL! Kan du läsa alvarligt? Vem är mongo nu ditt åsnebarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Omg din idiot! Lär dig läsa vad jag skriver! HAN HAR ÄNDRAT INLÄGGET DITT j*vla ÄGGHUVUD! DET STOD 18 November! Är alla på detta forumet blinda? men wtf!!noob!!!du sa att han hade ändrat det till 18 november,mooongo!! :angry: ey var det inte du som var p11 igår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 LoL inte jag iallafall + det var han. Så jäkla coolt at ändra ålder för status? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 LoL inte jag iallafall + det var han. Så jäkla coolt at ändra ålder för status?jag sa till han oracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 LoL inte jag iallafall + det var han. Så jäkla coolt at ändra ålder för status?jag sa till han oracle nej?nej de står 18 dec-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Omfg. TheNoName. Seriöst? Sök hjälp. Jag skrev fel , jag skrev 18 November. Sen ändrade jag . Man kan se att jag har ändrat. Men antagligen har du ngt problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 tyvärr så har ja inte de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jah har hört att det kommer tillbaka den 18 december Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Och jag har fattat det som att dom inte kommer ändra tillbaka ngt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg