Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ocarina of Time: inte räknat men många gnger... majoras Mask: ingen gng, hatar skit spelet... kom ba till typ gräs templet. lol.... windwaker: 1 gng twillight princess: 2 gnger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ocarina of Time: Otaliga gånger, därav att jag inte gillar det speciellt mycket nu. Majoras mask: 2 Wind waker: 3 Twilihgt princess: 3 Oracels of Ages 2, Seasons 3 Links Awekning: 3 Tror det var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedog Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Twilight princess 5 gånger Inga andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Ocarina Of Time: 5 ggr om året typ från 2005 till 2007 Wind Waker: 5 ggr Twilight Princess: 1 g Phantom Hourglass: 15 ggr nånting ;: Jag vet att det inte är mycket men jag spelar inte zelda spel seriöst, jag cpar mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Hmm, har nog klarat Ocarina of time (hela spelet) 5 gånger och slutbossen, Ganon: 15+ på min bästa fil. Sen har jag klarat Wind waker, twilight, The legend of zelda (1:a spelet i serien), a link to the past, oracel of ages och Link´s awekening 1 gång var. Edit: Klarade Master quest i lördags Redigerat 27 Januari 2009 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Har klarat OOT 2 gånger. Jag spelar det på collector's edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Har klarat OOT 2 gånger. Jag spelar det på collector's edition.Men du skrev ju idag i din andra tråd att du klarat det för första gången idag? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Det var i förrgår jag klarade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Det var i förrgår jag klarade det.Då har du väl inte klarat det 2 ggr om du klarade detförsta gången i förgår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 PH-3ggr MC-2ggr(för att få mirror shield) sen tror jag inte att det va nåt mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg