Hej. Undrade om eran skola har skoluniformer. Insånafall villken färg? Hur stor är den? Hur ser den ut?
Min skola har ingen i alla fall
Hej. Undrade om eran skola har skoluniformer. Insånafall villken färg? Hur stor är den? Hur ser den ut?
Nej, det har vi inte, men rektorn talar om det, om dom gör så att vi måste bära det så skiter jag, och halva skolan i det.
Det finns väl ingen svensk skola som har det? o_O
↗ till inläggetFinns, finns det nog, men det är inte så vanligt i Sverige.Det finns väl ingen svensk skola som har det? o_O
Ja, en del privatskolor som har skoluniform finns det nog. Men har svårt att tro att det finns några komunala...
↗ till inläggetI min skola har vi inte skoluniform.Hej. Undrade om eran skola har skoluniformer. Insånafall villken färg? Hur stor är den? Hur ser den ut?
↗ till inläggetNej och jag hoppas att vi aldrig får det D:Hej. Undrade om eran skola har skoluniformer. Insånafall villken färg? Hur stor är den? Hur ser den ut?
Nej, och det är jag glad för!
Ne, om vi skulle haft, skulle ja aldrig ta på mig den. :>
Har inte det.. Men rektorn tänker seriöst på att att införa det :o
Skoluniform ser ju astuffa ut ;D vi ahr ingen men iaf :P
Nej det har vi inte och det är jag väldigt glad för!
↗ till inläggetDet som går på privat skolor bär nog en uniform, antagligen för att slippe mobbning som leder till dåligt rykte, en privat skola vill vara fin som bara går.Ja, en del privatskolor som har skoluniform finns det nog. Men har svårt att tro att det finns några komunala...
Men nej, vi har inte skol uniform på våran skola.
Men jag ser inget vidare fel i det, för att då har man ju alltid nått att ha på sig till skolan, jag har så svårt att välja kläder varje morgon, så för mig så skulle det bli enklare..Ja om man ser det på en positiv sida.
nej dt har vi inte o tur det
nej vi har inte det på min skola
Nej, jag kan inte komma på att vi har eller har haft skoluniformer överhuvudtaget i vårt skola. Nu när jag
tänker på det så känner jag inte till ett enda skola i Europa där eleverna bär skoluniformer. Dock vet jag att man i de flesta skolor i Amerika, Kina och Japan bär skoluniformer.
↗ till inläggetSkolor i, Amerika, Kina, Japan, England, det är mest dom länder med en stor folk mängd som den regler är, det är ju för att slippa kränkning/mobbning.Nej, jag kan inte komma på att vi har eller har haft skoluniformer överhuvudtaget i vårt skola. Nu när jag
tänker på det så känner jag inte till ett enda skola i Europa där eleverna bär skoluniformer. Dock vet jag att man i de flesta skolor i Amerika, Kina och Japan bär skoluniformer.
Finns la inte i sverige
Tyvärr så har vi inte det :(
Ser skitsnyggt ut :P
Neep, No School Uniforms här inte :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in