Darkspine Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 hur blir man superform med game cube kontrollen? svara gärna snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 I Gc spelet DBZ:Budokai 2 är det typ A+Y+X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 19 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 menar dragon ball budokai tenkaichi 2 till wii men kan pröva ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Det är det ;) DBZ:Budokai 2 = Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Det är det ;) DBZ:Budokai 2 = Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2.Nej detta är inte samma spel... Det är där för det heter Tenkaichi 2 och inte bara Budoki...Gamplayet är inte lika dant ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Men det finns bara Tenkaichi till Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Det har väl kommit ut tenkachi budokai 3 till wii ? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 har för mej att trean skulle komma ut i februari eller??????? i vilket fall som helst ska jag köpa det!!!=D jag har två wii motes men kan inte connecta den andre och köra 2 player mode hur sätter man på wii moten som är tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Men det finns bara Tenkaichi till Wii! Tenkaichi Ja men inte Budokai och jag har två:an som är ett vanligt fighting spel utan "flyg runt tills du hittar honom splitscrene... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.