Hoppa till innehåll

pokemon röd


Jabbe
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror jag fick 0. Jag kommer inte ihåg.

Så här mötte jag han:

 

1. Jag gjorde MissingNo-fusket som vanligt.

2. När jag hade fått oändligt med Nugget (Man måste nog använda Nugget) så sålde jag alla utom 1.

3. Jag gjorde fusket igen, men istället för att möta MissingNo så mötte jag Prof. Oak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ibland blir det andra Pokémon. Det är ju ett virus så vad som helst kan hända. En gång mötte jag till och med Prof. Oak där vid vattnet. Han hade 3 MissingNo, 2 Nidorino och en Kangaskhan. Men de hade tydligen 0 på Defense för de dog med en gång.

 

Han är inte precis ett virus... jag vet en ganska bra hemsida på engelska som har artiklar om den... vissa tror att den är en betapokémon!

http://www.dazzled.com/trsrockin/missingno.html

Det finns visst nåt som heter "Glitch City" som den kom ifrån stod det... om ni inte tror på det är det eran sak men ni kan utforska det, om ni vill! (jag själv vågar inte, jag är en fegis när det gäller utforskning på mitt Pokémon spel...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns visst nåt som heter "Glitch City" som den kom ifrån stod det... om ni inte tror på det är det eran sak men ni kan utforska det, om ni vill! (jag själv vågar inte, jag är en fegis när det gäller utforskning på mitt Pokémon spel...)

 

Jag är rätt säker på att den staden inte existerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...