MegaMartin Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 häftigt. jag mötte en snorlax på level 476 Med Gameshark? För man kan inte möta Pokemon med högre level än 255 med MissingNO-fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 För om man t ex. fångar en Golduck på Lv.132 så kan man ta den till Lv.255, sen blir den i Lv.100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Fast då måste man använda Rare Candy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Ja, det förstås. :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har mött en Raichu på lv 213 och Vulpix på level28 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Man kan möta nästan vilken Pokémon som helst där. T ex: Åk först till Viridian Forest och möt några, sen till kanten av Cinnabar Island så kan man möta de Pokémon som man mötte i skogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 visste det,min kompis säger att han har mött en nugget där som kunde payday fasst man fick 100 för varje.....Men du? den där oak när man möter en tränare så kommer en bild på den kom en oak bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Ja, det kom som en Oak-bild. Det var precis som en tränare bara det att där stod Wild Prof.Oak Appeared. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Vaaa??........... tänk om man kunde möta wild Giovanni => Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Zyper, vilka pokemon hade "Oak"? Kunde man fånga Oak? Skulle vara kul att klona den och byta med kompisar!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har redan sagt vilka Oak hade. 3 MissingNo, 2 Nidorino och 1 Kangaskhan. Nej, man kunde inte fånga honom. Jag prövade. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Oj, nu ser jag det! Synd att man inte kunde fånga oak! Hur mycket fick man när man ´vann över honom, 0£ ?? :D "Go OAK! ... OAK used Pokeball, The pokemon broke free! ... Foe GYARADOS used Trash, not very Effective. ... OAK used Pokédex, Foe GYARADOS was identified and defense go up!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg