NuTc4sE Skrivet 14 December 2007 Rapport Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Bigfoot finns i SA jag har sett en silhuett vid en sjö i sa sen !??!PANG!?!* försvann den. Men som sagt en spel programmerare (kommer int ihåg hans namn) lade in bigfoot i spelet men Sam Houser (VD vid R*) villen inte ha med bigfoot. Då gömde istället programmeraren bigfoot i spel filerna i dolda filer och han gjorde så att man bara kunde hitta honom efter att musiken i laddnings rutan skulle vara annorlunda (typ tillagd instrument eller borttagert instrument) den natten ska man söka efter bigfoot. Sam houser vet inte att bigfoot inte finns med i spelet därför har R* sagt att han inte finns för de visste inte att han fanns. En massa killar har berättat att dom sett bigfoot men att spelet har krashat efter 15 sek man har sett han. Svara gärna MvH/ Enok90 Redigerat 14 December 2007 av Enok90
Northwest Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 nej det är säker bara ett j*vla påhitt.hur många j*vla trådar om detta ska det komma. big foot finns inte om man inte moddar honom.inte för att skryta men jag har spelat SA sen det kom ut och klart det till 100% många gånger och har inte set skymten av nån big foot,Leather face lr nån annan övernaturlig skit. ursäkta språket men jag har tröttnat på allt snack om spöken och monster som "ska" finns i GTA spelen.
Cyper Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 Bigfoot finns i SA jag har sett en silhuett vid en sjö i sa sen !??!PANG!?!* försvann den. Men som sagt en spel programmerare (kommer int ihåg hans namn) lade in bigfoot i spelet men Sam Houser (VD vid R*) villen inte ha med bigfoot. Då gömde istället programmeraren bigfoot i spel filerna i dolda filer och han gjorde så att man bara kunde hitta honom efter att musiken i laddnings rutan skulle vara annorlunda (typ tillagd instrument eller borttagert instrument) den natten ska man söka efter bigfoot. Sam houser vet inte att bigfoot inte finns med i spelet därför har R* sagt att han inte finns för de visste inte att han fanns. En massa killar har berättat att dom sett bigfoot men att spelet har krashat efter 15 sek man har sett han. Svara gärna MvH/ Enok90 Bigfoot finns inte med i spelet. Det finns inget bevis på det heller. Tyvärr finns det trångsynta ignoranta personer som argumenterar imot detta.
Zepher Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 Är inte så insatt i spelen. Men spelade en del förr. Klarade SA :D Men, vem f*n är Big Foot? :P Vad är det som är så speciellt med han, han är ju ändå dator gjord? X:
KVAB Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 Du har INTE sett Bigfoot. Antingen vill du ha uppmärksamhet eller så såg du ett träd eller skugga.
ante225 Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 du ljuger som f*n och orkar inte med att alla ljuger om monster i GTA för jag har simmat runt hela sjön och inte hitta nisse!!
sera_97 Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 Kolla denna så kanske ni ändrar er!!
Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 Nej, det finns ingen Big Foot eller något liknande i San Andreas. Det är rent påhitt!
Cyper Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 Kolla denna så kanske ni ändrar er!! Det är en modd. Bigfoot finns inte med i spelet om man inte moddar.
Gäst Poison Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 Kolla denna så kanske ni ändrar er!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!! Läs description på filmen, f*n vad blind du är... -_- About This Video in this videoAdded: April 14, 2007 in this video I show the truth about Bigfoot in San Andreas...is a mod.Here is the proof. The bigfoot mod is in gtanetwork the rest in gtagaming. YOU DOWNLOAD THE MOD HERE: http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...ile&id=5142 FAQ: You had to start a NEW game or will not be there. When you kill him 4 times the mission will not be anymore and you have to find YETI (that`s why is a yeti .txd and .dff)in Mount Chiliad (ONLY THERE) and is TOUGHER, FASTER and has a lot of HEALTH This Is on PC fuckin idiots Music: Today was a good day - Ice cube I wanna rock - Twisted sisters Visit my brand new webpage: http://www.freewebs.com/francogf/inde... (less)
NuTc4sE Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Skrivet 16 December 2007 Grabbar detta är bara vad jag har hört men jag har inte sagt att han finns med elr nåt så bli inte aggro please såg säkert bara en polis jag var nämligen efterlyst då jag såg det...
Rekommendera inlägg