Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hmm...

Du vet väl hur man gräver upp en skatt utan metalldetektor?

Om du inte vet det så går det bara på sommaren, våren och på den tiden det INTE finns snö!

Så här gör man utan metalldetektor...

Du när du klickar på ett ställe UTE vid gården sen trycker du på alternativet '' Gräv efter skatt ''

och eftersom det inte riktigt kräver en metalldetektor för att få en stor skatt men om du har placerat ut metalldetektorn så ska du väl bara klicka på den och sen trycker du på '' Leta efter skatter '' eller nåt liknande.

Vet inte riktigt upp till 100 % så om det här inte funkar så bör du kolla lite på sims hemsidor elr nåt ;)

Själv fick jag upp en skattkista som var värd 5000 simdaler utan metalldetektor :)

Skrivet

Vadå? det snöar aldrig på mitt spel. och det står inte ''leta efter skatter'' det står använd och sen går man och letar men sen vet jag inte när det nappar.. Och bara så du vet är det till ps2.. inte pc.

Skrivet

Vadå? det snöar aldrig på mitt spel. och det står inte ''leta efter skatter'' det står använd och sen går man och letar men sen vet jag inte när det nappar.. Och bara så du vet är det till ps2.. inte pc.

Jaså :P

Snöar det inte är det pågrund av att du inte har Året Runt plus du måste ha Jorden Runt för att gärva skatter!

Trodde du hade på PC men isåfall vet jag inte!

Sorry :(

Skrivet

FEL FORUM! Detta borde flyttas till playstation 2 forumet!

Skrivet

FEL FORUM! Detta borde flyttas till playstation 2 forumet!

Nej det handlar ju om The sims elr hur?

• Skapa ny...