Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Sparar nu ihop till GH3. MySims är väldigt roligt tycker jag ^^) Ganska gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 jag har bara spelat 3 spel... Wii sports, Super Mario galaxy och mrio strikers charged football men av dom så är någ Super Luigi galaxy bäst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 jag tycker guitar hero 3 är bäst. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 GH3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 GHIII eller SMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 hehe Ni har ju glömt Mario and Sonic at the OlympicGames ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) RE: Umbrella Chronicles av dom få spel jag har, kul att köra saker från gamla RE spel i det också, och rail shooter känns lite omväxlande. =) Löjligt dålig dialog i spelet, precis som i RE1, men det är inte nödvändigtvis en dålig sak. Efter att man slagits mot en stor växt som spottar gift i typ en minut så säger Jill "I'm sure it's dangerous!"... tack, det hade jag inte trott, jag hade tänkt klappa den... Redigerat 4 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Antar att ni menar 2007, så Zelda går ju bort på en gång. Tänkt köpa Resident Evil 4: Wii Edition, ser ut som ett typiskt "årets spel". Men av dom spelen jag har själv måste jag säga Scarface: The World Is Yours. Nästa års bästa kommer helt klart vara Super Smash Bros Brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 aa det kommer vara bäst ska köpa det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Tvivlar på att Brawl komemr bli bäst nästa år, verkar exakt lika skitdåligt som Melee. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Tvivlar på att Brawl komemr bli bäst nästa år, verkar exakt lika skitdåligt som Melee. >_>Håller med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Melee ägde ;) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.