BLITZFREEDOME Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 HEJ Jo. Jag köpte Counter Strike Source Och det var mitt första. Efter ett tag så började jag tröttna på att spela småbanor för det laggade så mycket. Så jag köpte Counter Strike Anthology. Men när jag installerat allt så går det inte att köra på internet. Det står "Could not contact master game server to retrive serverlist". Hur ska jag göra. Jag la det i Steam där Source ligger. Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Jag har samma problem, fasst på Source och 1.6... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Har du någon brandvägg? Router eller dyl.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Vill inte stänga av dom. Cz och Cs är ju jätteosäkra. Det står att norton av förhindrat virus typ varje minut när man försöker uppdatera servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg