Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Kan ni komma på något jag kan göra i trä slöjden!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Kan ni komma på något jag kan göra i trä slöjden!? Jag har ofta samma problem som dig fast nu håller jag på med nåt som är fullständigt onödigt :lol: Jag håller på med ett servett-ställ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) Jag gjorde klart mitt servet-ställ precis.... Redigerat 11 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 smörkniv?svarva nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 gör ett svärd av trä!eller ett flygplan det gjorde jag ifall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Flygplan har jag gjort.Vapen får vi inte göra :( . Men vad e svarva!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) typ som svetsa!tror jag Redigerat 11 Mars 2004 av _Son-goku_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Flygplan har jag gjort.Vapen får vi inte göra :( . Men vad e svarva!? svårt att förklara,men man tar lilksom en träbit och spänner fast den på en grej som snurrar .sen har man en sorts lång och kraftig kniv och drar den mot träbiten då blir den smalare och lenare .man kan också göra mönster :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Kan ni komma på något jag kan göra i trä slöjden!? Gör typ en låda där du kan ha spel i ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Kan ni komma på något jag kan göra i trä slöjden!? Gör ett CD-ställ, om du inte har många cd's så kan du göra ett spel-ställ, sen kan du använda den till DVD filmer om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag håller på att göra en skål av koppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (b @ 11/03-2004 18:48:40) Kan ni komma på något jag kan göra i trä slöjden!? Gör typ en låda där du kan ha spel i ! :) eller en låda som du kan ha tomhylsor i! Precis som kannibalgäddan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.