rosenrot Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 Jag har klarat Ganon för ca ett och ett halv år sedan, men nu har jag glömt bort. Jag vet att man ska gå åt det håll svärdet pekar, men sen då... Kommer inte om man skulle skjuta en pil när han var i luften, eller hur det var. Tack för tips/J
Julihann Skrivet 17 December 2007 Rapport Skrivet 17 December 2007 Jag har klarat Ganon för ca ett och ett halv år sedan, men nu har jag glömt bort. Jag vet att man ska gå åt det håll svärdet pekar, men sen då... Kommer inte om man skulle skjuta en pil när han var i luften, eller hur det var. Tack för tips/J Menar du Ganons puppy? I så fall ska du skjuta en ljus pil på kulan på svansen.
rosenrot Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Skrivet 17 December 2007 Nej, jag menar innan man kommer in till sista rummet. Det jag menar är det rum där man hoppar ned genom ett hål, om man går in i rummet på andra sidan kommer man ut ur palatset, och en massa ganon attackerar en med svärd och flyger i luften
Julihann Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 Nej, jag menar innan man kommer in till sista rummet. Det jag menar är det rum där man hoppar ned genom ett hål, om man går in i rummet på andra sidan kommer man ut ur palatset, och en massa ganon attackerar en med svärd och flyger i luften Skjut pilen på honom när han är i luften, eller när han landat. Annars gör du som man gjorde innan man fick pilen. Svara med ett slag med svärdet, på de elektriska bollarna.
rosenrot Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Skrivet 18 December 2007 Var hittar man den där ljuspilen då?
Julihann Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 Var hittar man den där ljuspilen då? Har du inte fått dem? Då gör du bara det som stod förutom det med pilarna.
Torayami Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 Du får ljus pilarna i slutet av labyrinten. Så gör bara som Julihann sa och använd svärdet.
NINTEDO Skrivet 20 December 2007 Rapport Skrivet 20 December 2007 ja spara ljus pilarna man behöver ganska många när man möter ganen
Rekommendera inlägg