murphmaster Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 (redigerat) http://www.boulevard.se/speldator.aspx Den datorn Längst åt vänster där... tror ni den klarar av spel som World of warcraft bra?... den verkar ju ganska bra för sitt pris tkr jag :o 2 gb ram och 250 gb hårdisk... Så att det inte laggar alltså :D Redigerat 16 December 2007 av murphmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 den klarar det nog finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Oj du var snabb med att svara :D Okej tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 för 8000kr kan du få så himmla mycket bättre grejer än det där. Men visst det pallar nog WoW, inte för att det är nån stor bedrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Gamer Christmas för 4000? Låter lite väl billigt för att vara en speldator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 De har satt på de billigaste budgetkomponenterna de kan hitta. Sen har de antagligen snålat med fläkt, CPU kylare och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 De har satt på de billigaste budgetkomponenterna de kan hitta. Sen har de antagligen snålat med fläkt, CPU kylare och sånt. Och tillverkningen(brukar vara så) :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jo.. men jag vill typ bara kunna spela wow och CS laggfritt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 gå till datorbutiken.com och bygg din helt egna dator istället :D mkt bättre. då får man alla delar man vill ha, dessutom kan man beställa den i delar så att det blir billigare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jo.. men jag vill typ bara kunna spela wow och CS laggfritt :DDu kommer ha möjligheten till och göra det. Men jag tror inte den håller länge om du inte byter ut CPU fläkt och såna grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jo.. men jag vill typ bara kunna spela wow och CS laggfritt :D Köp en dator på komplett istället för det priset. Du får 10 gånger mer för pengarna plus att komplett är väldigt bra på leveranser, support mm. jo.. men jag vill typ bara kunna spela wow och CS laggfritt :DDu kommer ha möjligheten till och göra det. Men jag tror inte den håller länge om du inte byter ut CPU fläkt och såna grejer. CPU fläkt byter man om man ska klocka mycket och inte vill ha en brännd processor. Sen om du vet vad klocka ens är det är ju en fråga vi kan fundera på ett tag. Det är ju inte så att en cpu fläkt lägger av efter x antal timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 föredrar Netgiganten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.