Plankan Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Oj vad mycket ni gissar och tror.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Du märker du på hundens beteende. Typ som: väldigt trött, osv. [Min hunds nos är jättetorr så det rammlade av lite av nosen sen växer den tillbaka igen. Händer så varje år typ. För min hund då alltså. Vad har ni för ras på era hundar?? min kompis har växt upp med en hund, och säger t de inte kan få feber, men jag vet inte om det e sant Kanske inte feber, men dom kan nog bli förkylda. Vet inte riktigt. wow, (kanske). haha. vilka experter. Men jag e inte mkt bättre. Men kan mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Du märker du på hundens beteende. Typ som: väldigt trött, osv. [Min hunds nos är jättetorr så det rammlade av lite av nosen sen växer den tillbaka igen. Händer så varje år typ. För min hund då alltså. Vad har ni för ras på era hundar?? L0L? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Du märker du på hundens beteende. Typ som: väldigt trött, osv. [Min hunds nos är jättetorr så det rammlade av lite av nosen sen växer den tillbaka igen. Händer så varje år typ. För min hund då alltså. Vad har ni för ras på era hundar?? L0L? japp, lol. Men är det inte så då? :) märker det på hundens beteende?? Elr menar du min hunds nos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Hundens nos ska vara blöt, den är när dom sover (för att dom slickar på den :P) och när dm inte har druckit något! Hundar kan visst få feber! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 själv har man en lat jävel som ligger och sover pa golvet här :lol: tvärt om sa ska hundens nos vara blöt när den är frisk och vaken och torr när den är sjuk elr sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.