Jote Skrivet 17 December 2007 Rapport Skrivet 17 December 2007 Själv har jag gjort en familj som är på sin 3:e generation :)
Hemglass95 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Min var på femtonde tror jag men datorn raderade den :( :( :(
plumiy Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 4 generationer är nog de högsta jag har kommit till. :)
Julihann Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Jag hadde en familj som var på ungefär 58 ... men när jag installerade året runt hände något så det gick inte att spela sims längre :(
Jote Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Jag hadde en familj som var på ungefär 58 ... men när jag installerade året runt hände något så det gick inte att spela sims längre :( 58 generationer O.O Som sagt var jag på 3:e men blev tvungen att stoppa allt pga. av att en i familjen gick till universitet och och då orka jag inte fortsätta. Redigerat 6 Januari 2008 av ArsenalGeek
SlimShady Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Orkar inte hålla i ordning det.. Förresten spelar ja olika familjer som gör det ännu svårare att hålla koll. ^^
Jote Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Orkar inte hålla i ordning det.. Förresten spelar ja olika familjer som gör det ännu svårare att hålla koll. ^^ Gör jag också, för det mesta ^^
Dharok Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Skrivet 10 Januari 2008 jag brukar inte försöka komma så långt i släkten. jag försöker sabba för dom. Därför kommer jag aldrig långt i generationer..
Julihann Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Skrivet 15 Januari 2008 Varför jag hade så många generationer var bara för att en av dem hade. Alla färdigheter, alla medaljer och hon hade nått toppen av alla jobb. Utan fusk! Så jag ville inte att hon skulle dö och alla hennes barn fick fullt på allt med. Eftersom jag gjorde så att hon lärde dem. Och då ville jag inte döda familjemedlemmarna fören de blev gammla. Så det blev bara fler och fler ;: Så jag blev skit sur när spelet avbröts. Min perfekta familj ... helt förstörd :( Ja, ja livet går vidare :kung:
Rekommendera inlägg