matte12sacred Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Japp detta årets sög totalt man fick en sån man skakar sen ser man ett hus wow va coolt!LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Japp detta årets sög totalt man fick en sån man skakar sen ser man ett hus wow va coolt!LOLHålla, alla kanske tycker att den inte suger totalt, det finns verkligen vissa som tycker att den är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_doffe_ Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Alla jagex uppdateringar suger, dom tar bort allt som går att tjäna pengar på .. och alla rare items droppar ju som f*n i pris ... de suuger enda som finns att göra e att keke farma slayer till 99 o sälja whips .. får man typ 200mil på .. however så har jag slutat pga alla crappy updates Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Man fick en snow globe + en emote men helt booring jag e lv 73, 2 M VÄRDA SAKER BOORING ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 X-mas Eventet var kul typ någon timme men sedan tröttnade man på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Jag missade årets Christmas-event, men det ser ut som att jag inte missade så mycket med tanke på att flera säger att den inte var så bra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Hela rs e dåligt nu för pk e borta å sön event suger :angry: hela rs e sabbat jövla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg