Gäst SimonW2 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 :unsure: Hej jag har varit slarvig och tappatbort min kod till The Sims Complete Collection jag skulle behöva en ny så om nån vänligt skulle kunna adda min msn så skulle jag bli glad om du kan det så skriv till mig så får du min msn jag behöver verlkligen en ny snälla annars kan jag aldrig spela sims igen :unsure: Tråkigt :unsure: VÄLDIGT TRÅKIGT :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Det är förbjudet att ge ut dom koderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 du måste nog köpa ett nytt spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 :D Heej! Alltså jag skulle alldrig och dom säger ju att man inte får det ju! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg