WASD Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) http://www.prankvote.com/ Läs min beskrivning eller se Avsnitt 1 för att förstå vad sidan handlar om. Det är 2 killar som bor tillsamans med en tredje, Earni. Ernie är mobbad, varje vecka så lägger dom 2 killarna upp ett nytt avsnitt på hemsidan där dom gör nått dumt mot Earni, du kan komma med förslag på vad dom ska göra eller rösta på andras förslag. Kolla nu på Avsnitt 1 så förstår du bättre vad jag menar Just nu finns det 20 avsnitt. jag har sätt alla 20, rekomenderar att du gör det också :) Om du har lite tid så rekomenderar jag avsnitt 10, det bara 30 sec långt men riktigt kul Redigerat 20 December 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Det är inte 100% kul att se nån bli mobbad :huh: Är det på skoj eller riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 jag vet inte om det är på skoj eller på riktigt, men han som blir mobbad har sätt kameran nån gång är jag säker på, men jag är osäker på om han vet att han är ute på internet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.