Torayami Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 Tjena. Jag önskar mig ett 360 i julklapp men min mamma tycker det är fördyrt med elite, så jag undrar vad som gör elite bättre och om det är värt att spara ihop pengarna själv? Citera
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 det är faktiskt nästan ingen skillnad på dom. Det va tänkt att dom skulle fixa så att Elite inte lät lika mycke som premium men det fixade dom inte så den låter lika mycket. Elite är ju dock mycke snyggare men den är absolut inte värd ett lakan mer bara för det. ;) Citera
Torayami Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Skrivet 18 December 2007 Ok så då är det egentligen bara att det är trådlöst, mer minne och är det inte så att det är mindre chans att man får red ring?? Citera
Wave Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 Ok så då är det egentligen bara att det är trådlöst, mer minne och är det inte så att det är mindre chans att man får red ring??Vad menar du med trådlöst, kontrollen? Mer minne, ja. Vad jag vet är det lika stor chans att få RRoD på vilken 360 konsoll som helst, men jag kan ha fel. Plus att Elite har HDMI också. Citera
Torayami Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Skrivet 18 December 2007 Nej jag menar nätvärk^^ Jaha har den HDMI. Men det funkar väll bara på hdtv eller?? Citera
ajar Skrivet 19 December 2007 Rapport Skrivet 19 December 2007 Elite har dessutom större hårddisk vilket är bra om du ska hålla på med annat än spel, t.ex. film. Om du inte har HDTV och bara ska spela så satsa på Premium som helt klart är prisvärd. Har du HD så köp Elite. Gillar dock inte den svarta designen på Elite. Citera
igglypuff Skrivet 19 December 2007 Rapport Skrivet 19 December 2007 Men vad alla är efter, Premium, Arcade och till och med Core har HDMI sedan ca en månad, dock så har inte Elite trådlöst nätverk inbyggt utan du får köpa till en adapter som till de andra versionerna, enda skillnaden mellan Elite och Premium är att den är svart och har 100gb större HDD som också går att köpa till Premium för ca 1500kr. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.