Hoppa till innehåll

Mina Program Stänger Ner Sig Hela Tiden

Gäst lordifan

Rekommendera inlägg

Gäst lordifan

aja Mina program stänger ner sig hela tiden ibland när man lyssnar på musik så stångs programmet ner sig, ibland när jag är på internet stänger det ner sig och Limewire stänger ochså ner.

sen så kommer en reklam sida upp var 15 min..

Vet att detta är ett virus eftersom jag har hittat det när jag har kört antivirus kontrollen mitt antivirus program är NOD 32

Borde det inte hålla borta viruset och sen hur tar jag bort viruset har redan tatt bort det som kommer upp i virus kontrollen men sj*vla viruset är kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte men jag tycker du installerar Kaspersky Anti virus 7.0 och försök hitta en cdkey och gör full scan så tar den bort eller är det bara att Klicka Här

gör full scan och sen så tar du bort allt om det fortsätter så ska du rensa dina cookies och göra diskrensning och ta bort alla gamla filer och bilder eller nåt! eller så läser du detta Klicka här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör ett antivirus program ex. AVG Anti-Virus och kör djup scaning och sedan kör ett AntiSpyWare

program om deta inte fungerara kör ett rengörningsprogram som resar bort alla cookies och gamla filer från

internet som kan vara skaddade och innehåller deta program som gör reklamen (ett bra program för deta är Ace Utilities).

Förmodligen så är det ett virus som är designat att stänga ner alla dina aktiva program

eller så överarbetar den processorn så att datorn måste stänga ner programen för att fungera.

Hoppas något hjälper ;)

// SilverKnight

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...