Gäst sopcontainer Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Hm..blir nog Star Wars och Lord of the Rings Citera
wildwolf Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Jag älskar musiken från Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkommst (: Citera
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Epp, hepp, yepp. Introt till Jim Carrey's första thriller "The Number 23" ger en öronorgasm... :visslar: Citera
Dolphin Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Rocky- filmerna har otroligt bra musik. Min favoritlåt i filmerna är "Gonna Fly Now" av Bill Conti, det är den låten som spelas när han springer igenom staden och uppför trappan bl.a. Citera
eeewwhh Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Skrivet 15 Januari 2008 Rocky- filmerna har otroligt bra musik. Min favoritlåt i filmerna är "Gonna Fly Now" av Bill Conti, det är den låten som spelas när han springer igenom staden och uppför trappan bl.a.tycker "Eye of the tiger" låten är också bra.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.