Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 LOTR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sopcontainer Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Hm..blir nog Star Wars och Lord of the Rings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Jag älskar musiken från Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkommst (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Epp, hepp, yepp. Introt till Jim Carrey's första thriller "The Number 23" ger en öronorgasm... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Rocky- filmerna har otroligt bra musik. Min favoritlåt i filmerna är "Gonna Fly Now" av Bill Conti, det är den låten som spelas när han springer igenom staden och uppför trappan bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Rocky- filmerna har otroligt bra musik. Min favoritlåt i filmerna är "Gonna Fly Now" av Bill Conti, det är den låten som spelas när han springer igenom staden och uppför trappan bl.a.tycker "Eye of the tiger" låten är också bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.