Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) om inte den är gammal så har jag upptäckt en svensk Tibia oj det var visst ett forum men vänta så ska jag fixa fusk om det finns ! http://www.opinionpower.com/Surveys/683012914.html Jag kan inte rekomendera att det funkar men prova den som vågar Redigerat 11 Mars 2004 av b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Den är ju på engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Den är ju på engelska! men jag skrev nyss att det bara var en sida som man diskuterade så jag bytte till en adress där man kan fuska till sig saker på tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Dom saker man kryssar i? Får man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det där är bluff. Min polare tästade såntdär men dom gick in med hans gubbe och tog alla hans saker och sen dödade dom han. Men tästa om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag tror dig Datavirre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag tror dig Datavirre! du e väldit smart! min kompis sa "tänk om det e sant... att jag kan få en golden armor" sen scamma dom bort alla hans saker pengar han var lvl 51 elder druid men nu bara lvl 46 elder druid från början.... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 ni e nog dom mest blåsta personerna ja har träffat om ni går på en sån bluff. de ända den sidan e till för e att hackad era accounts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vad är Tibia?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 SS: Läs hela tibia tråden som finns så tror jag att du förstår.. Tekenre: Inte hacka, det var säkert att man skulle skriva in sin acc number och password... Så byter d bara lösenord... Det kallar jag inte hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (Piccolo @ 12/03-2004 21:52:39) Jag tror dig Datavirre! Oftast är det fullt med trojaner på Tibia fusk; Alltså, man laddar ner någon fil med vilkens hjälp de kan ta sig in på ens account. Eller ska vi tala klarspråk? BLUFF Det där är ingen trojan. Det där är ungefär som att ljuga till sig ett lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.