Gäst erikthekiller Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 hej jag undrar om det är någon som vill joina en hamachi server för WC3 för jag har rätt tråkigt nu för det är inte så många som är inne på våran så jag undrar om någon vill joina den skriv till min msn om det är. knappt inne på fuska.. MSN: [email protected] hoppas många skriver vill bara ha serigösa tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 behöver man ha hamachi för att köra warcraft 3?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 lol nej men om man ska köra många och inte bara "computer" så är det rätt bra och jag har en server där så det blir lättare tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Annars har ju blizzard nånting kallat battle.net som tillåter rätt högt multiplayer-antal... dock måste man ju förståss ha en cd-key där det brister? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Jag vill! Hur gör man föressten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Troligen nerladdat spel men http://www.gg-game.com/ är ju mycket bärre än hamachi typ 30000 spelere online samtidigt ^^ . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Kontaktannonser hör inte hemma på Fuska.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg